شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
سیستان‌و‌بلوچستان و ارومیه مقصدهای بعدی کتاب‌فروشی نگاه/ وقفه در افتتاح کتاب‌فروشی کریم‌خان

مدیر انتشارات نگاه از افتتاح کتاب‌فروشی «نگاه» در تهران، پس از چند ماه وقفه ناشی از کرونا خبر داد و گفت: قرار است شعبه‌های دیگر این کتاب‌فروشی در سیستان‌وبلوچستان و رضائیه ارومیه تاسیس شود.

علیرضا رئیس‌دانایی، مدیر انتشارات نگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از افتتاح کتاب‌فروشی این انتشارات در آینده نزدیک خبرداد و گفت: ملک کتاب‌فروشی نگاه حدودا مهرماه خریداری شد و قرار بر این بود که پس از تجهیز اوایل اسفندماه، افتتاح و راه‌اندازی شود؛ اما به کرونا و مسائل ناشی از آن برخوردیم و یک‌سری مشکلات ایجاد شد.
 
رئیس‌دانایی افتتاح شعبه‌های دیگر کتاب‌فروشی انتشارات نگاه را از برنامه‌های بعدی این انتشارات خواند و افزود: از همان اول برنامه داشتیم که بعد از افتتاح کتاب‌فروشی تهران، 10 ویترین دیگر هم داشته باشیم که در آینده این کار را انجام خواهیم داد.
 
وی افزود: مترصد فرصت هستیم که پس از راه‌اندازی کتاب‌فروشی نگاه در تهران، یکی‌دو کتاب‌فروشی بزرگ‌تر در شهرهای دیگر؛ از جمله در سیستان‌ و بلوچستان و رضائیه ارومیه تاسیس کنیم که ملک‌های مناسب برای این اقدام را هم پیدا کرده‌ایم.
 
مدیر انتشارات نگاه ضمن بیان اینکه کرونا برنامه‌های افتتاح کتاب‌فروشی‌های ما را عقب انداخت، اضافه کرد: برای آماده‌سازی و تجهیز همین کتاب‌فروشی تهران، دو هفته معطل آهن بودیم؛ زیرا به‌خاطر شروع کرونا، آهن نمی‌فروختند. بعد از تهیه آهن، آهنگر پیدا نمی‌شد. به‌همین دلیل کار یک‌مقدار عقب افتاد، اما الان کار خوب پیش می‌رود و به‌زودی شعبه تهران را افتتاح می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها