شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
اقدام ناشر قمی برای تامین منابع کتابخانه‌های مناطق محروم

مدیرعامل مرکز نشر هاجر با اشاره به نیت خیرخواهانه موقوفه فرجاد در تامین منابع مالی در راستای تجهیز کتابخانه‌های مناطق محروم، گفت: نشر هاجر مسئول تامین کتاب برای کتابخانه‌های مناطق محروم است.

احمد شایانفر مدیرعامل مرکز نشر هاجر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، در رابطه با موقوفه فرجاد گفت: حاج عباس علی فرجاد در سال 1299 در شهر اراک متولد شده است اما در سال 1340 به ناچار به تهران عزیمت می‌کند و ادامه فعالیت خود را در تهران پایه گذاری می‌کند.
 
وی اضافه کرد: از جمله نیات این واقف تهیه کتاب‌های مذهبی و مناسب جهت تجهیز کتابخانه‌ها و طلاب مناطق محروم بوده است.
 
شایانفر یادآور شد: موقوفه فرجاد، نشر هاجر را متولی تهیه کتاب و تجهیز کتابخانه‌های مناطق محروم کرده است و ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا این موضوع را به بهترین وجه به سرانجام برسانیم.
 
مدیرعامل مرکز نشر هاجر تامین کتاب‌های مورد نیاز مناطق محروم را یکی از مسائل مهم و ضروری تلقی کرد و گفت: با توجه به نیازمندی‌ها و تأمین کتاب برای کتابخانه‌های تعدادی از مدارس علمیه خواهران و طلاب مناطق محروم در راستای پوشش نیت خیرخواهانه موقوفه مرحوم فرجاد مقرر شد بخشی از کتاب‌های مورد نیاز آن‌ها را تامین کنیم.
 
وی در پایان به منابع مالی این موضوع اشاره کرد و گفت: مبلغ 200 تا 300 میلیون تومان در سال برای این امر از سوی موقوفه مرحوم فرجاد پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها