چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
رونمایی از 9 کتاب دفاع مقدس در زنجان همزمان با 3 خرداد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: همزمان با سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر 9 کتاب در زنجان رونمایی می‌شود.

قاسم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: تبیین سبک و سیره زندگی شهدا و همچنین معرفی آنها یکی از وظایفی است که دستگا‌ه‌های فرهنگی به عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه هر سال برنامه‌های مختلفی در گرامیداشت سوم خردادماه و رزمندگان و شهدایی که در این عملیات حضور داشتند اجرایی می‌شود، افزود: امسال نیز برنامه‌های مختلفی با در نظر گرفتن شرایط کرونایی اجرایی خواهد شد که شامل شب شعر، تجلیل از رزمندگان، معرفی شهدای عملیات بیت‌المقدس و ... است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان با اشاره به اینکه رونمایی از 9 کتاب در حوزه دفاع مقدس از مهمترین برنامه‌های اجرایی به مناسبت سوم خرداد است، گفت: کتاب کمپ 9، خاطرات آزاده، اسحاق عبادی، سیب‌های حبیب، داستان کودک، مربای آلبالو، مجموعه شعر، خاطرات شهدای غواص، ترافیکی در سکوت شب کتاب‎هایی است که در این ایام رونمایی می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورت هماهنگی و مساعد بودن شرایط با توجه به وجود ویروس کرونا نشست معرفی کتاب با حضور هریک از این نویسندگان برگزار خواهد شد.

محمدی ادامه داد: همچنین امسال نمایشگاه گروهی، میزگردهای تخصصی، برگزاری نمایشگاه عکس، نشست با راویان دفاع مقدس، نشست‌های هم‌اندیشی، تجلیل از نویسندگان و راویان کتاب نیز به مناسبت سوم خرداد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها