دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
مسابقه قرآنی «جرعه‌ای از بیکران» در زنجان برگزار می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از برگزاری مسابقه «جرعه‌ای از بیکران» برگرفته از آیات قرآن کریم خبر داد.

حجت‌الاسلام علی یوسفی در گفت‎‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مساجد برنامه‌های امسال ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بستر فضای مجازی برنامه‌های ترویج اقامه نماز و قرآن کریم برگزار می‌شود، اضافه کرد: در همین راستا مسابقات کتابخوانی در مرکز استان و سطح شهرستان‌ها با موضوع اقامه صحیح نماز ویژه سنین مختلف برگزار و هر روز به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان همچنین از برگزاری مسابقه دیگری با عنوان «جرعه‌ای از بیکران» خبر داد و گفت: این مسابقه با استناد به قرآن کریم و صورت روزانه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: محتوای سوالات هر روز از ترجمه آیات جزء همان روز طرح و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه سایت پیکساپ در اینستاگرام در این مسابقه شرکت کنند.

یوسفی افزود: اهدای جوایز در دهه دوم و سوم ماه مبارک رمضان انجام شده و در هر دوره، به ۳ نفر برتر به قید قرعه جوایز نقدی اهدا می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان همچنین به سایر برنامه‌‎های ستاد اقامه نماز با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: در همین راستا 120 قسمت برنامه تلویزیونی و 90 قسمت برنامه رادیویی تولید شده است که در قالب تفسیر موضوعات دینی با استناد به کتب دینی پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها