یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
مشارکت 9 کتابفروشی استان سمنان در بهارانه کتاب 99

اجرای طرح «بهارانه کتاب ۹۹» با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دلها» با مشارکت 9 کتابفروشی از روز شنبه 20 اردیبهشت همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در استان سمنان آغاز شد.

شمسی‌ضحی دوست‌محمدیان سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان گفت: اجرای طرح بهارانه کتاب تا سه‌شنبه 30 اردیبهشت در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان سمنان ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و 500 هزار ریال است.

وی با اشاره به مشارکت 9 کتابفروشی استان سمنان در طرح بهارانه کتاب گفت: از این تعداد 6 کتابفروشی شامل «پاتوق کتاب»، «خانه کتاب بامداد»، «خلاق»، «سوشیانس»، «شهر کتاب» و «اشراق» در سمنان، دو کتابفروشی شامل «سرزمین کتاب» و «کتابکده» در شاهرود و نیز کتابفروشی «شهر کتاب» در دامغان، در طرح بهارانه کتاب مشارکت و فعالیت دارند.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: در «بهارانه کتاب ۹۹» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها