چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
مجموعه آثار بانوان داستان‌نویس زنجانی کتاب می‌شود

رئیس حوزه هنری استان زنجان از انتشار فراخوان گردآوری مجموعه آثار بانوان داستان‌نویس زنجانی خبر داد و گفت: پس از گردآوری این آثار چاپ می‌شود.

امیر نعمتی رئیس حوزه هنری استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، گفت: حوزه هنری استان زنجان به منظور حمایت از نویسندگان زنجانی فراخوان چاپ مجموعه آثار بانوان نویسنده زنجانی را منتشر کرده است.

وی ادامه داد: این فراخوان با هدف کشف، حمایت و شناساندن استعدادهای ادبی جوانان منتشر شده است و طبق آن بانوان داستان‌نویس زنجانی تا 15 اردیبهشت ماه فرصت دارند که آثار خود را به حوزه هنری استان ارسال کنند.

نعمتی افزود: موضوعات داستان‌ها باید شامل انقلاب اسلامی (با تأکید بر نگاه بومی، محلی و مردمی)، دفاع مقدس، پایداری و بیداری اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، خانواده (با تأکید برکودک و نوجوان و زنان)، فرهنگ و تمدن اسلامی، عدالت و پیشرفت و مضامین اخلاقی، انسانی و ارزشی و وقایع و رویدادهای تاریخی مرتبط با جغرافیا و فرهنگ بومی منطقه باشد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: اثر یا آثار ارسالی نباید در جشنواره دیگری شرکت داده شده و یا چاپ شده باشد.

وی با اشاره به اینکه این فراخوان رقابتی نبوده و به افرادی که آثارشان در این مجموعه چاپ شود تعداد 5 جلد از کتاب منتشر شده اهدا خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس میدان پانزده خرداد (چهارراه پایین) جنب دبیرستان دخترانه ولیعصر (عج) حوزه هنری استان زنجان و یا به آدرس الکترونیکی artzanjan.pr@gmail .com ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها