چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
شاعران استان آذربایجان‌غربی بیش از 50 شعر با موضوع کرونا سروده‌اند

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۵۰ قطعه شعر با موضوع بیماری کرونا توسط شاعران استان تولید و این اشعار در فضای مجازی منتشر شده است.

مصطفی قلی‌زاده علیار، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، از تولید بیش از ۵۰ قطعه شعر با موضوع بیماری کرونا توسط شاعران آذربایجان غربی ‌خبر داد و گفت: حوزه هنری آذربایجان غربی این اشعار را در «فضای مجازی» منتشر کرده است.

وی با اشاره بر تاثیر بیماری کرونا در برنامه‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان‌غربی و تعطیلی برنامه‌های هفتگی «کانون شعرا و محفل فضولی خوانی حوزه هنری»، افزود: بیماری کرونا در تولیدات ادبی شاعران آذربایجان‌غربی تاثیری نداشته است و این اشعار با حمایت حوزه هنری استان از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده و مخاطبان زیادی نیز داشته است.
 
قلی‌زاده علیار ادامه داد: اشعار تولیدشده با موضوع بیماری کرونا در قالب‌های مختلف شعر به زبان‌های ترکی و فارسی و بیشتر با موضوع طنز هستند که بجز فضای مجازی با همکاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی ضمن معرفی و حضور شاعران، در برنامه‌های مختلف اکران شده و مردم علاقمند از آنها بهره برده‌اند.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان‌غربی بیان کرد: بعد از ظهور «بیماری کرونا» و با هدف پیشگیری از سرایت این بیماری، بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و هنری حوزه هنری آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور از اسفندماه سال گذشته تعطیل شده‌اند که با این وجود بر ادامه فعالیت این برنامه‌ها در فضای مجازی تاکید می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها