شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
برگزاری نشست‌های آنلاین چالش‌های صنعت چاپ در زمان کرونا و پساکرونا

لایو آموزشی دوشنبه اول اردیبهشت ساعت 20 در صفحه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ درباره چالش‌های صنعت چاپ در زمان کرونا و پساکرونا برگزار خواهد شد.

ابوالفضل ایمنی، رئیس کمیسیون آموزش اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: با شروع بیماری کرونا کسب‌وکارها دچار مشکلاتی شدند و به‌طور طبیعی یکی از کارهایی که تشکل‌ها می‌توانند در این شرایط انجام دهند، این است که به اعضایشان راهکار نشان دهند تا این بحران را سپری کنند.
 
وی ادامه داد: این کمیسیون پیش از این دوره‌های آموزشی مختلف برگزار می‌کرد و اکنون نیز در بحران کرونا این مسئولیت را با برگزاری کلاس‌های آنلاین ادامه خواهد داد.
 
ایمنی با بیان اینکه در تلاشیم به اعضا آموزش دهیم که در این بحران برنامه‌ریزی و از این مسیر به‌خوبی عبور کنند، توضیح داد: در این زمینه، دوره‌ها را با طرح موضوعاتی در اینستاگرام شروع کردیم و سپس به‌صورت زنده میهمانان را روی خط می‌آوریم و سوالات اعضا را به همراه راهکارهای پیشنهادی بیان می‌کنیم.
 
وی تاکید کرد: موضوع مهم بعدی این است که با توجه به اینکه الان در یک سکون کسب‌وکار هستیم، تلاش داریم مسیر روشنی برای آن‌ها تبیین کنیم که بعد از کرونا چه اتفاقی می‌افتد و اتفاق‌هایی که بعد از کرونا رخ می‌دهد چیست و هر کسب‌وکار در حوزه صنعت چاپ و بسته‌بندی چه تدابیری اندیشه و چه کارهایی انجام دهد تا بتواند به سلامت از این بحران عبور کند.
 
ایمنی با بیان اینکه در اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی معتقدیم که آموزش مهمترین و اصلی‌ترین رکن هر کسب‌وکار است، گفت: بر این اساس آمد این دوره‌ها را تعریف کردیم که با توجه به اینکه امکان برگزاری دوره‌های آموزشی نیز از طریق فضای مجازی است بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.
 
به گفته وی، فضای مجازی الان مهم‌ترین مسیر ارتباطی بین همه کسب‌وکارها در دنیاست و صنعت چاپ باید روش استفاده بهینه از این مسیر را یاد گرفته و در پیش بگیرد.
 
ایمنی با اشاره به برگزاری بیش از هفت دوره آموزشی در سال گذشته، عنوان کرد: برای امسال نیز دوره‌های متنوعی از ابتدای سال پیش‌بینی شده بود اما با توجه به شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری آن‌ها مهیا نشد، اما سعی می‌کنیم با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به روند آموزشی و با سرعت و قدرت بیشتری ادامه بدیم.
 
وی همچنین به برگزاری یک دوره در روز دوشنبه 25 فروردین اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه فضای مجازی اجازه می‌دهد دوره‌ها بیشتر، سریع‌تر و دقیق‌تر برگزار شود ما این دوره را در اینستاگرام برگزار کردیم که با استقبال خوبی از سوی اعضا روبه‌رو شد.
 
وی یادآور شد: در این دوره سه مهمان داشتیم که مهندس آرش نیکدست در بخش بازاریابی و فروش، مهندس مجید کریمی کارشناس فضای مجازی و وب سایت و بابک عابدینی رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی به بیان مباحثی در این زمینه پرداختند.
 
ایمنی در پایان از برگزاری دومین دوره آنلاین در هفته جاری خبر داد و گفت: این دوره دوشنبه اول اردیبهشت ساعت 20 در صفحه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ درباره چالش‌های صنعت چاپ در زمان کرونا و پساکرونا برگزار خواهد شد.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها