جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
«پویش کتاب‌خوانی» از نیمه شعبان تا نیمه رمضان در استان قم برگزار می‌شود

سجاد عمرانی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اعلام شعار «کتاب‌خوانی، رسم منتظران است»، در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی گفت: «پویش کتاب‌خوانی» از نیمه شعبان تا نیمه رمضان برگزار می‌شود.

سجاد عمرانی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید وی بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی گفت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با هدف ترویج حال خوش خواندن، برنامه‌ریزی‌هایی کرده است تا به مدت یک ماه، از نیمه شعبان تا نیمه رمضان «پویش کتاب‌خوانی» را در سطح استان برگزار کند.
 
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم اضافه کرد: این پویش علاوه بر فعالیت کتابخانه‌ها و کتابداران در فضای مجازی سطح کلان‌تری برای همه اقشار و تمامی گروه‌های سنی در نظر گرفته شده است.
 
وی در تشریح نحوه برگزاری و شرکت نوجوانان و کودکان در این پویش بیان کرد: نوجوانان 13 تا 17 سال با معرفی کتاب، دلنوشته، قصه‌گویی و خوانش کتاب و عکس‌هایی با هشتگ انتظار در فضای مجازی و کودکان 5 تا 12 سال نیز با نقاشی، معرفی کتاب، شعرخوانی، خواندن دعای فرج، سلام به امام زمان (عج) از راه دور، می‌توانند در «پویش کتاب‌خوانی» شرکت کنند.
 
سجاد عمرانی اضافه کرد: جوانان و بزرگسالان 18 سال به بالا با معرفی و خواندن کتاب، شعرسرایی و خواندن اشعار آیینی، عکاسی خلاق با موضوع «کتاب و انتظار» شرایط شرکت در «پویش کتاب‌خوانی» را خواهند داشت.
 
وی در پایان یادآور شد: این پویش با همکاری انتشارات جمکران و حوزه هنری استان قم برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها