پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
آغاز سلسله نشست‌های «کتاب آنلاین» در قم از امشب

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اشاره به ترویج فرهنگ مطالعه و همچنین آشنایی با امام عصر (عج) از برگزاری سلسله نشست‌های «کتاب آنلاین» خبر داد.

سجاد عمرانی، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم با اشاره به محدودیت‌های به وجود آمده در رابطه با شیوع بیماری کرونا و پرهیز از هرگونه رفتار مخالف پروتکل‌های بهداشتی گفت: به خاطر شرایط پیش آمده سعی کرده‌ایم به صورتی برنامه‌ریزی کنیم که برنامه‌های کتابخوانی را در فضای مجازی فعال کنیم و فرصت کتابخوانی را از دست ندهیم.
 
وی از برگزاری نخستین نشست «کتاب آنلاین» با محوریت ولادت امام زمان «عج» در نیمه شعبان با همکاری و مشارکت انتشارات جمکران خبر داد و گفت: با شعار «کتابخوانی، رسم منتظران است» سلسله نشست‌های «کتاب آنلاین» را با همکاری انتشارات جمکران آغاز کرده‌ایم که به امید خدا این برنامه امروز پنجشنبه 21 فروردین ساعت 10 شب از صفحه اینستاگرام اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم برگزار خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: این نشست با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، استفاده مناسب از فضای مجازی و همچنین آشنایی با امام عصر (عج) با حضور فاطمه دولتی نویسنده کتاب‌های «شب چهلم» و «شیردارخوین» برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها