چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
هماهنگی برای خاکسپاری کامران عالیان در قطعه هنرمندان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اظهار تاسف از درگذشت کامران عالیان، شاعر و منتقد ادبی آبادانی، وی را شاعری دغدغه‌مند معرفی کرد.

محمد جوروند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، ضمن تسلیت ضایعه نابهنگام درگذشت کامران عالیان، شاعر و پژوهشگر ادبی آبادیِ ساکن اهواز به اهالی فرهنگ و ادب خوزستان، گفت: مرحوم عالیان عضو هیئت مدیره دوره گذشته انجمن شعر اهواز بود که با توجه به درگذشت آقای شیدا رییس پیشین انجمن قلم شیدا و وصیت ایشان در مورد جایگزینی مرحوم عالیان به جای ایشان، ما نیز به وصیت مرحوم عمل کرده و مرحوم آقای عالیان به عنوان رییس انجمن قلم شیدا معرفی شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: عالیان بیان بسیار نویی در حوزه غزل کلاسیک داشت و غزلیات زیبایی از خود به‌یادگار گذاشته است و از پشتوانه علمی بالایی برخوردار بود.
 
جوروند درباره مراسم خاکسپاری این شاعر خوزستانی بیان کرد: مرحوم عالیان مبتلا به بیماری تنگی نفس و آسم بود که روز گذشته در محل کار دچار تنگی نفس شدید شد که متاسفانه ساعاتی پس از انتقال به بیمارستان، دار فانی را بدرود گفت. با توجه به اقدامات انجام شده در تلاش هستیم که پیکر وی در قطعه هنرمندان در خوزستان به خاک سپرده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها