دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
مسابقه ادبی هنری «کرونا، مبارزه برای زندگی» فراخوان داد

مسابقه ادبی هنری «کرونا، مبارزه برای زندگی» به‌همت موسسه فرهنگی هنری اقالیم احساس در رده سنی نوجوان و جوانان فراخوان داد.

نعیمه اشعری دبیر فراخوان مسابقه ادبی هنری «کرونا، مبارزه برای زندگی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، گفت: با همکاری معاون نوجوان و جوان موسسه فرهنگی هنری اقالیم احساس این فراخوان برای رده سنی نوجوان و جوانان اعلام شده است و تمام هم‌وطنان در رده سنی ۱۲ تا ۲۲ فارسی زبان از نقاط مختلف جهان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
 
وی با بیان اینکه این رده سنی معمولا در بحران‌های زیست‌محیطی به لحاظ عاطفی و روحی بسیار آسیب می‌بینند، اضافه کرد: مشارکت در فعالیت فرهنگی و هنری و ادبی، نقش بسزایی در کاستن از پیامدهای منفی بحران، و تقویت امید به آینده را بر عهده دارد.
 
اشعری تصریح کرد: ظرفیت و زمینه فرهنگ‌سازی در میان نوجوان‌ها بیشتر است و بی‌تردید، نتایج و دستاوردهایی بیش‌از سایر رده‌های سنی، در جهت تقویت حس همبستگی و مشارکت در بحران‌های اجتماعی خواهند ‌داشت.
 
دبیر فراخوان مسابقه ادبی هنری «کرونا، مبارزه برای زندگی» بیان کرد: برای شرکت در مسابقه، نوجوانان و جوانان به دنیای اطراف خودشان دقت بیشتری می‌کنند و تأثیر تک‌تک افراد برکل اجتماع، کشور و حتی دنیا را به خوبی به چشم می‌بینند و به نقش خودشان بیش‌از‌پیش پی می‌برند.
 
وی یادآور شد: مسابقه ادبی هنری «کرونا، مبارزه برای زندگی» در چهار بخش داستان کوتاه، عکاسی، نوشته خلاق، نثر ادبی و شعر طراحی شده است و به برگزیدگان اول تا سوم هر رشته، به ترتیب، جوایزی معادل ۴۰۰ هزار ، ۲۵۰ هزار و ۱۵۰ هزار تومان بسته فرهنگی اهدا خواهد شد.

 اشعری به شرایط حضور در مسابقه اشاره کرد و گفت: بازه سنی شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال است. امکان شرکت برای هر نفر در همه بخش‌ها وجود دارد و برای هر بخش حداکثر ۵ اثر می‌توان ارسال کرد. حجم متون ارسالی حداکثر ۸۰۰ کلمه  است و درج نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه و ثابت نیز الزامی است.
 
دبیر فراخوان مسابقه ادبی هنری «کرونا، مبارزه برای زندگی» زمان ارسال آثار را تا آخر خردادماه اعلام کرد و گفت: در صورت عدم دسترسی به پیام‌رسان‌های مجازی شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به نشانی Rangincaman55@gmail.com ایمیل کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Mahdiye ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    ببخشید به جز ایمیل کردن راه دیگه ای برای ارسال اثر هست!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها