سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
برگزاری مسابقه بزرگ «در خانه بمانیم - کتاب بخوانیم» در آذربایجان‌غربی

مدیرعامل کانون طلایه‌داران پژوهش از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «در خانه بمانیم_کتاب بخوانیم» در آذربایجان‌غربی خبر داد.

نعیمه بابازاده، مدیرعامل کانون طلایه‌داران پژوهش، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در جهت لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه فعالیت‌های فرهنگی و هنری به حالت تعلیق درآمده است، کانون طلایه‌داران پژوهش به همراه موسسه بامداد اندیشه زیر نظر اداره‌کل ورزش و ‌جوانان استان در قالب پویش‌های مجازی فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان، برگزار می‌کند.

وی افزود: در همین راستا و به‌جهت لزوم ترویج فرهنگ والا و غنیِ کتابخوانی، کانون طلایه‌داران پژوهش اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان «در خانه بمانیم_کتاب بخوانیم» کرده است. این طرح به‌صورت مجازی برگزار و ارسال آثار نیز بدون خروج از خانه به صورت مجازی انجام خواهد شد.

بابازاده ادامه داد: این مسابقه به‌صورت استانی  و در دو بخش خوانش کتاب و مسابقه کتابخوانی و در 6 محور برگزار خواهد شد.

مدیر عامل کانون طلایه‌داران پژوهش خلاصه‌نویسی، پاسخ به سوالات، تحلیل موضوعی، طراحی کلیپ، طراحی بروشور و برداشت‌های بصری را محورهای مسابقه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه  غنی سازی اوقات فراغت در روزهای قرنطینه خانگی، ترویج و ایجاد فرهنگ کتابخوانی و شور و نشاط اجتماعی از اهداف اصلی این سمابقه است، گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان فروردین سال‌جاری است و علاقمندان جهت ثبت نام در فضای مجازی باید با شماره 09374253569 تماس حاصل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها