پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
ارسال 25 هزار بسته پستی با طرح «عبور از کرونا با کتاب»

نیکنام حسینی‌پور، از ارسال 25 هزار بسته پستی بعد از اجرای طرح «عبور از کرونا با کتاب» موسسه خانه کتاب تا 12 فروردین‌ماه خبر داد.

نیکنام حسنی‌پور، مدیر‌عامل موسسه خانه کتاب در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره میزان مراجعه و استفاده از سامانه پست موسسه خانه کتاب بیان کرد: در مجموع 620 ناشر، کتاب‌فروش و فروشگاه آنلاین کتاب عضو سامانه پست موسسه خانه کتاب هستند.

وی افزود: اعضا سامانه به تفکیک شامل 478 ناشر، 82 کتاب‌فروش و 60 فروشگاه آنلاین کتاب است.    

حسینی‌پور ادامه داد: بعد از اعلام آمادگی موسسه خانه کتاب و اجرای طرح «عبور از کرونا با کتاب» 25 هزار بسته پستی از سوی اعضا ارسال شده است. ارزش ریالی مرسوله‌ها در این مدت برابر با دو نیم میلیارد ریال است.  
   
مدیر‌‌عامل موسسه خانه کتاب گفت: پیش از برگزاری طرح «عبور از کرونا با کتاب» به‌طور متوسط ماهیانه 8 تا 10 هزار ارسال مرسوله در سامانه به ثبت می‌رسید در‌حالی‌که در طول اجرای طرح این میزان دو برابر شده است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت این طرح و کاربرد آن در چرخه نشر افزود: یکی از راهکارهای حمایتی که می توان یارانه کتاب را در طول سال به آن اختصاص داد، همین روش پست کتاب است.

شیوه‌نامه و مراحل استفاده از تخفیف خدمات پستی در طرح ‌»عبور از کرونا با کتاب»

 ـ ثبت‌نام و عضویت در «سامانه پست کتاب» به نشانی posteketab.com یا در سایت خانه کتاب به نشانی ketab.ir
۲-  تکمیل اطلاعات متقاضی و ارسال الکترونیکی مدارک. ثبت درخواست پنل پستی.

۳- کنترل مدارک و تأیید ثبت‌نام اولیه توسط خانه‌کتاب(ظرف ۲۴ساعت کاری بعد از ثبت نام و تایید مدارک)

۴-  تأیید مدارک و فعال‌سازی موقت پنل پستی به مدت دو هفته.

۵- دانلود قرارداد، مهر و امضای دو نسخه از آن و ارسال به خانه کتاب (بخش اطلاع رسانی). گفتنی است در صورتی که ظرف دو هفته قرارداد به خانه کتاب ارسال نشود پنل غیرفعال خواهد شد.

۶- تأیید قرارداد و فعال‌سازی نهایی بعد از دریافت قرارداد:
در این سامانه یک پیشخوان مجازی پستی ۲۴ ساعته در اختیار کاربران قرار می گیرد که می توانند تمامی مرسولات پستی خود را با تخفیف ویژه در شبکۀ پستی ارسال کنند.

۷- نشانی خانه کتاب برای ارسال یا تحویل قرارداد:  تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین و خیابان برادران مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۸۰ ، واحد اطلاع‌رسانی - تلفن پشتیبانی و راهنمایی : ۶۶۴۱۴۹۵۰ ، داخلی ۲۰۷ و ۲۰۴.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها