سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
تشکیل قرارگاه رسانه‌ای مقابله با کرونا در قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، تشکیل قرارگاه رسانه‌ای مقابله با کرونا در قم را در راستای تولید محتوا پیرامون مقابله با کرونا مهم ارزیابی کرد.

سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره به اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان رئیس کمیته اطلاع‌رسانی مبارزه با کرونا تعیین شده و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان را بر عهده گرفته است، گفت: در راستای اطلاع‌رسانی و افزایش سطح آگاهی مردم قرارگاه رسانه‌ای مقابله با کرونا در قم شکل‌ گرفت.
 
وی اضافه کرد: با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار 5 جلسه ویژه اطلاع‌رسانی برای مقابله با کرونا تشکیل شد که یکی از تصمیمات مهم در این جلسات، تشکیل قرارگاه رسانه‌ای و تولید محتوا پیرامون مقابله با کرونا بود.
 
کاشانی یادآور شد: قرارگاه رسانه‌ای سه اولویت مهم را در تولید محتوا شامل «در خانه بمانیم»، «جایگاه مدافعان سلامت» و «مقابله با قم‌هراسی» در دستور کار قرار داد و در این رابطه کار موفقی از نظر اطلاع‌رسانی به مردم صورت گرفت.
 
حسینی کاشانی بیان کرد: پل ارتباطی مردم و مسئولان، رسانه‌ها هستند که وظیفه اطلاع‌رسانی را بر عهده دارند. مجموعه رسانه‌ها خودشان پای کار آمدند تا اطلاع‌رسانی به نحو مطلوب شکل بگیرد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یکی از دغدغه‌های مهم اصحاب رسانه قم را رسیدگی به وضعیت معیشت مردم برشمرد و افزود: قرارگاه رسانه‌ای با تولید محتوا مناسب تلاش کرده است تا از ظرفیت‌های خیرین و مردم بتواند بخشی از مشکلات مردم را حل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها