پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
اهدای 2000 جلد کتاب به مدافعان سلامت در مشهد

شهرکتاب مشهد با همکاری انتشاراتی‌های ققنوس، چشمه و کوله‌پشتی 2000 جلد کتاب به سفیدپوشانِ سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا در بیمارستان‌های امام رضا، قائم، شریعتی و... اهدا کرد.

ابراهیم بالاپژوه، مدیر شهر کتاب مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی ضمن اعلام این خبر، گفت: مجموعه شهر کتاب مشهد در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، قصد داشت سهمی در حد بضاعت خود در این جریان داشته باشد و از پرستاران و دکترانی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند، تقدیر و تشکری به عمل آورد.
 
بالاپژوه در ادامه گفت: در همین راستا ما با آماده‌سازی 2 هزار جلد کتاب، آنها را با شعار «قهرمان من خدا قوت»، برای پرستارانِ بیمارستان های درگیر با کرونا ارسال کردیم تا اگر فرصتی پیدا کردند، کتاب را مطالعه و مقداری از حال و هوای بیماری و بیمارستان خارج شوند.

وی در ارتباط با موضوع کتاب‌های ارسالی گفت: اغلب کتاب‌ها دارای موضوعات روانشانسی و انگیزشی هستند؛ تقریبا 1500 جلد کتاب تحت عنوان «تخت خوابت را مرتب کن» از نشر کوله‌پشتی و «چگونه جهان را تغییر دهیم» از نشر هنوز بود و مابقی نیز مشابه همین کتاب‌ها، تقدیم به پرستاران شد.
 
 
مدیر شهر کتاب مشهد، این روزها را مشابه سال‌های دفاع مقدس خواند و افزود: به نظر من این روزها با زمان دفاع مقدس، تفاوت چندانی ندارد؛ آن زمان هم مردم از هرآنچه در وسع‌شان بود، دریغ نکرده و برای جبهه‌ها ارسال می‌کردند، اکنون ما هم تلاش کردیم آنچه را از دستمان برمی‌آمد، انجام داده و کتاب‌هایی مرتبط با این قشرِ زحمت‌کش را تقدیم آن‌ها کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها