پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
تعطیلی کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی تا ۱۵ فروردین

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی تا ۱۵ فروردین ماه، کتابخانه‌های عمومی سراسر استان نیز تا همین تاریخ تعطیل هستند.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی ضمن اعلام این خبر یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی نیز تعطیل شدند و کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی هم از (3 اسفند) سال 98 تعطیل بودند.
 
این مقام مسئول اضافه کرد: ادامه فعالیت کتابخانه‌های عمومی استان پس از ۱۵ فروردین‌ماه منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است که در زمان مقتضی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معصومی ادامه داد: بر این اساس بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی و با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه‌های عمومی استان آغاز شد تا پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، در زمان مقتضی کتابخانه‌های عمومی خدمت‌رسانی به مردم را از سر بگیرند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امیدواریم هرچه زودتر با رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن شاهد بازگشت آرامش باشیم، گفت: هنوز هیچ دستور قطعی درباره از سرگیری فعالیت‌های کتابخانه‌های استان از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام نشده و باز شدن کتابخانه‌های عمومی از (15 فروردین) منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها