چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
برگزاری آخرین محفل شعر «قمپز» در سال 98 به‌صورت مجازی

در آخرین چهارشنبه سال 1398 آخرین محفل شعر «قمپز» نیز در قم به صورت مجازی برگزار می‌شود.

محمد غفاری، معاون فرهنگی، هنری حوزه هنری استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لغو برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری، گفت: با دعوت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم آخرین محفل شعر «قمپز» سال 1398 در آخرین چهارشنبه سال به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی، هنری حوزه هنری استان قم یادآور شد: «قمپز» مجازی با همکاری حوزه هنری قم و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم برگزار خواهد شد.
 
وی درباره نحوه برگزاری این محفل به صورت مجازی توضیح داد و گفت: طنزپردازان قمی با ارسال ویدئو شعرخوانی خود به آدرس qompozadmin@ می‌توانند در این برنامه شرکت کنند. موضوع ویژه آخرین محفل شعر «قمپز» در سال 1398 «قم و کرونا»، «رعایت بهداشت عمومی» و «نوروز» است.
 
غفاری یادآور شد: علاوه بر طنزپردزان قمی جمعی از طنزپردازان شناخته شده کشور نیز با ارسال ویدئو شعرخوانی خود در این محفل حضور خواهند داشت. ویدئو‌های ارسالی از ساعت 19 تا 21 روز 28 اسفند ماه 1398 در کانال تلگرامی قمپز به نشانی @qompoz بارگزاری می‌شود و علاقمندان می‌توانند از منزل و با مراجعه به نشانی یاد شده در آخرین «قمپز» سال 1398 شرکت کنند.
 
وی در پایان گفت: این سومین محفل شعرخوانی شاعران قمی ا‌ست که با گسترش ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها