چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
جشنواره شعر «شهر مقدس قم» فراخوان داد

جشنواره شعر «شهر مقدس قم» با موضوعاتی چون «قم شهر اهل‌بیت»، «قم شهر علم و فضلیت»، «قم شهر انقلاب و جهاد»، «شخصیت و هویت شهری قم» فراخوان داد.

محمد غفاری دبیر جشنواره شعر «شهر مقدس قم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره ضرورت شناخت ظرفیت‌های شهر قم گفت: به‌همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حوزه هنری قم و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، در راستای معرفی و شناخت بهتر شهر مقدس قم، فراخوان جشنواره شعر «شهر مقدس قم» منتشر شده است.
 
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع بیماری کرونا این فراخوان در سطح فضای مجازی منتشر شده است و همه مراحل از جمله ارسال آثار و اختتامیه جشنواره در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.
 
غفاری به موضوعات اصلی جشنواره شعر «شهر مقدس قم» اشاره کرد و گفت: «قم شهر اهل‌بیت»، «قم شهر علم و فضلیت»، «قم شهر انقلاب و جهاد»، «شخصیت و هویت شهری قم» از جمله موضوعات اصلی این فراخوان است.
 
وی به چگونگی ارسال آثار نیز اشاره کرد و یادآور شد: شاعران علاقه‌مند از سراسر کشور می‌توانند اشعارشان را در انواع قالب‌های شعر‌ کلاسیک (غزل، مثنوی، چهارپاره، مسمط، رباعی دوبیتی و...) تا ۲۸ اسفندماه به نشانی @poemqom در پیام‌رسان‌های تلگرام و ایتا ارسال کنند.
 
غفاری در پایان تاکید کرد: اختتامیه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و به ۱۰ اثر برگزیده، هدیه پنج میلیون ریالی اهدا می‌شود و اشعار منتخب در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها