دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵

مدیر کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب اعلام کرد با توجه به شیوع ویروس کرونا، مهلت عودت کلیه کتاب‌های امانی این کتابخانه به صورت خودکار تمدید خواهند شد.

مهدی محمدی شجاعی مدیر کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم با اشاره به پیشگیری از مراجعه حضوری به کتابخانه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: کلیه کتاب‌های امانی این کتابخانه به صورت خودکار تمدید خواهند شد.
 
وی ضمن آرزوی سلامتی برای همه اساتید و دانشجویان به تمدید مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تمدید بخشنامه «خدمات عمومی و ضروری دولت در عین کاهش تردد و تجمع کارکنان در محیط اداری» سالن مطالعه کتابخانه تخصصی ادیان و مذاهب تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
 
مدیر کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب اضافه کرد: دانشجویان می‌توانند جهت تسویه حساب یا تحویل پایان‌نامه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 10 الی 12 به کتابخانه مراجعه کنند.
 
محمدی شجاعی افزود: مسئولین کتابخانه جهت امانت و بازگشت کتاب همه روزه ازساعت 10 الی 12 در محل کتابخانه آماده خدمت رسانی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها