سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
فراخوان ثبت‌نام در جوایز بین‌المللی نمایشگاه کتاب شارجه 2020 اعلام شد

فراخوان ثبت‌نام در جوایز بین‌المللی نمایشگاه کتاب شارجه 2020 اعلام شد و ناشران ایرانی می‌توانند برای شرکت در این جایزه، ثبت‌نام کنند.

مجید جعفری‌اقدم، مدیر آژانس ادبی و ترجمه پل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به فراخوان ثبت‌نام ناشران ایرانی در جوایز بین‌المللی نمایشگاه کتاب شارجه گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه که هرسال در ماه نوامبر برگزار می‌شود، به بررسی رویدادهای ادبی مختلف می‌پردازد که یکی از آن‌ها اهدای جوایز ادبی در سه بخش بین‌المللی است.
 
وی افزود: این جوایز به سه بخش اهدا می‌شود؛ بخش نخست، برترین کتاب تالیفی در حوزه‌های علوم انسانی، علمی و مطالعات اسلامی است، بخش دوم، برترین کتاب ترجمه‌شده عربی به‌زبان‌های دیگر از جمله زبان فارسی است و بخش آخر، ناشر برتر فعال در حوزه‌های معین است.
 
جعفری‌اقدم عنوان کرد: ناشران سراسر جهان هرساله برای بهره‌مندی از این جوایز به ثبت‌نام و نامزدکردن موسسات انتشاراتی و یا آثار خود در این جایزه اقدام می‌‌کنند.
 
مدیر آژانس ادبی و ترجمه پل با اشاره به زمان اهدای جوایز گفت: مراسم اهدای جوایز ماه نوامبر سال 2020 همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب شارجه برگزار خواهد بود و ناشران ایرانی باید قبل از مراسم و مطابق با زمان و شرایط ثبت‌نام اقدامات لازم را برای ثبت اثر و حضور در این رویداد انجام بدهند.
 
فراخوان ثبت‌نام در جوایز بین‌المللی نمایشگاه کتاب شارجه 2020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها