یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
پنجمین خیریه اسفندگان کتاب به زمان دیگری موکول شد

عضو ستاد خیریه اسفندگان کتاب با اشاره به گسترش شیوع کرونا در ایران از تعویق این رویداد به فروردین ماه سال 1399 خبر داد.

محمد حسینی، عضو ستاد خیریه اسفندگان کتاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره تعویق پنجمین دوره جشن خیریه اسفندگان کتاب با شیوع کرونا در ایران بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران و مشورت ستاد برگزاری این رویداد با پزشکان معتبر تصمیم بر تعویق این رویداد گرفته‌شد. پنجمین خیریه اسفندگان لغو نشده‌؛ بلکه زمان برگزاری آن به تعویق افتاده‌است.

وی افزود: گزینه‌های متفاوتی برای برگزاری پنجمین خیریه اسفندگان کتاب به‌شکل اینترنتی داشتیم؛ اما به این نتیجه رسیدیم که حق مردم و نویسندگان است که با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و از نزدیک همدیگر را ببینند.

عضو ستاد خیریه اسفندگان کتاب با اشاره به زمان برگزاری این رویداد خاطرنشان کرد: مصلحت بر این شد که این دوره از خیریه به تعویق بیفتد. امیدواریم که بتوانیم در فروردین ماه سال 1399؛ پس از مهار این ویروس و آرام گرفتن افکار عمومی، پنجمین خیریه اسفندگان کتاب را برگزار کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های انجام شده در زمینه تبلیغات و طراحی‌ پوستر و ... سرجای خود باقی می‌ماند؛ اما زمان خیریه به روز دیگری موکول خواهد شد.

شایان ذکر است پنجمین خیریه اسفندگان کتاب قرار بود روز پنج‌شنبه(8 اسفندماه) سال جاری با حضور چهل نویسنده در کافه چهل کلاغ برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها