یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
پیشگیری از کرونا کتابخانه‌های عمومی کردستان را هم به تعطیلی کشاند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی استان تا پایان هفته جاری و به منظور حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از انتشار عوامل بیماری‌زا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کردستان، محمد عبدالملکی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین دستور اکید وزارت بهداشت و اطلاعیه ستاد مدیریت بحران، کتابخانه های عمومی استان کردستان تا پایان هفته جاری تعطیل است.

وی با اشاره به ضدعفونی کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: بر این اساس کتابخانه‌های عمومی استان کردستان پس از ضدعفونی و میکروب‌زدایی، از روز شنبه 10 اسفند باز و مطابق معمول آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان همچنین اضافه کرد: با این وجود زمان آغاز فعالیت کتابخانه‌های عمومی در هفته آینده نیز منوط به پایان وضعیت موجود و تابع دستورات مراجع ذیصلاح است.

عبدالملکی یادآور شد: ۸۰ کتابخانه عمومی در کردستان وجود دارد که از این تعداد ۵۰ باب نهادی و ۳۰ باب هم مشارکتی است. در حال حاضر ۴۹ هزار و  ۸۱۹ نفر در کردستان عضو فعال کتابخانه‌های عمومی واقع در شهرها و روستاهای استان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها