یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
«رانندگی یک موجود شرور» در کتابفروشی‌ها

سعیده زادهوش از انتشار مجموعه جدیدی برای نوجوانان با عنوان «رانندگی یک موجود شرور» خبر داد و گفت که این مجموعه شامل 6 داستان کمدی-ترسناک است.

سعیده زادهوش در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره جدیدترین اثرش برای نوجوانان توضیح داد: به تازگی مجموعه داستانی از من با عنوان «رانندگی یک موجود شرور» برای نوجوانان از سوی انتشارات بیکران دانش منتشر شده است.
 
وی با بیان اینکه «رانندگی یک موجود شرور» دارای 6 داستان است که در 63 صفحه روایت می‌شوند، گفت: نوشتن اغلب این داستان‌ها را از فروردین‌ماه سال گذشته شروع کردم و تا تیرماه ادامه یافت. به گفته این نویسنده، برخی داستان‌های این مجموعه در ژانر کمدی ترسناک قرار دارند و به موضوعات اجتماعی و جنایی می‌پردازند.
 
زادهوش همچنین به محتوای داستان‌ها اشاره کرد و گفت: نخستین داستان این مجموعه «ارواح آب‌انبار» نام دارد و داستان سه‌نوجوان را بیان می‌کند که برای کشف رازی شبانه به قبرستان می‌روند. این داستان در عین طنز بودن ترسناک است.
 
وی افزود: «رانندگی یک موجود شرور» داستان دیگری است که ماجرای نوجوانی را بیان می‌کند که علاقه زیادی به ماشین شاسی‌بلند دارد. «منهای عمه‌خانم» هم یکی دیگر از داستان‌های این مجموعه است که در مجموعه قبلی‌ام با عنوان «خواهران پینوکیو» ‌نیز بود.  

زادهوش ادامه داد:‌ از دیگر داستان‌های این مجموعه می‌توانم به دو داستان تخیلی با عنوان‌های «بیمارستان آبی» و «وقتی داغ داغ شدم»‌ اشاره کنم. «بیمارستان آبی» درباره ریختن زباله‌های پلاستیکی به آب‌های جاری است و «وقتی داغ داغ شدم»‌ هم درباره یک آدم برفی است.
 
این نویسنده درباره استقبال مخاطبان از آثارش نیز گفت: معمولا داستان‌هایی که می‌نویسم را قبل از چاپ به نوجوانان می‌دهم تا مطالعه کنند و نظراتشان را بگویند همچنین اگر داستانی بعد تربیتی داشته باشد، علاوه بر نوجوانان آن را به والدین هم می‌دهم تا مطالعه کنند و نظرشان را بگویند تا بتوانم بازخوردی از مخاطبانم دریافت کنم. درباره این مجموعه هم اغلب مخاطبان معتقد بودند که از مجموعه قبلی برای‌شان جذاب‌تر است. البته مجموعه «خواهران پینوکیو» بیشتر جنبه مفهومی داشت و این مجموعه بیشتر ماجراجویانه است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها