یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
عیدانه کتاب برگزار می‌شود

نیکنام حسینی‌‌پور، از آمادگی شهرداری تهران و مشهد برای برگزاری طرح عیدانه خبر داد و نسبت به مشارکت شهرداری سایر کلان‌شهرهای کشور نیز ابراز امیدواری کرد.

نیکنام حسینی‌پور، مدیر‌عامل موسسه خانه کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره برگزاری «عیدانه کتاب» بیان کرد: در جلسه مشترک با معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و مسئولان چند انجمن‌‌ و نهاد فرهنگی و خانه‌ فرهنگ موضوع برنامه‌ریزی برنامه‌های فرهنگی پایتخت، ویژه نوروز بررسی شد.

وی افزود: خانه کتاب در این نشست، با تشریح تجربه پاییزه کتاب با همکاری دو شهرداری مشهد و تهران، عیدانه کتاب را پیشنهاد داد که مورد استقبال قرار گرفت.  

حسینی‌پور افزود: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برای مشارکت در اجرای طرح عیدانه کتاب با همکاری موسسه خانه کتاب اعلام آمادگی کرده است.  

مدیر‌عامل موسسه خانه کتاب با اشاره به اعلام شهرداری تهران برای تسریع در تسویه حساب با کتاب‌فروشی‌های مشارکت‌کننده در پاییزه کتاب ادامه داد: شهرداری مشهد نیز با توجه به تسویه حساب با کتاب‌فروشان مشارکت‌کننده در پاییزه کتاب، برای برگزاری عیدانه کتاب اعلام آمادگی کرده است.

حسینی‌پور گفت: موسسه خانه کتاب با دو شهرداری تهران و مشهد مکاتبه کرده و آمادگی خود را برای برگزاری طرح عیدانه با مشارکت این دو شهرداری اعلام کرده است و منتظر پاسخ نهایی مسئولان این دو شهرداری هستیم.    
    
مدیر‌عامل موسسه خانه کتاب با بیان این مطلب که از سایر مسئولان شهری سایر شهری‌ها کشور برای برگزاری عیدانه کتاب دعوت می‌کنیم، بیان کرد: آمادگی داریم علاوه بر تهران و مشهد با شهرداری‌ سایر شهر‌ها؛ به‌ویژه کلان‌شهر‌های شیراز، قم، کرمان و حتی بندر‌عباس برای برگزاری عیدانه کتاب مشارکت داشته باشیم.

حسینی‌پور با اشاره به احساس ضرورت بیشتر برگزاری طرح عیدانه شیراز، افزود: با توجه به اینکه شیراز به‌عنوان ششمین پایتخت کتاب ایران معرفی شده و نمایشگاه کتاب استانی در این شهر برگزار نشد، ضرورت برگزاری طرح عیدانه در این شهر بیشتر احساس می‌شود؛ بنابراین اگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری شیراز پای کار، باشند، موسسه خانه کتاب نیز برای برگزاری این طرح آمادگی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها