سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
برترین‌های جام باشگاه‌های کتابخوانی شهرستان دشتی معرفی شدند

برگزیدگان چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودکان و نوجوانان شهرستان دشتی معرفی شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در این باره به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر گفت: هیات داوران چهارمین دوره جام باشگاه‎های کتابخوانی کودکان و نوجوانان (متشکل از حمید زارعی، ناهید جمشیدنیا، ریحانه فیروزی، غلامرضا قربانی‎مقدم، سیدکریم موسوی و محسن تیموری) پس از جمع‎بندی آثار رسیده به دبیرخانه این رویداد، اسامی برترین‎ها را به دبیرخانه مرکزی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودکان و نوجوانان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کرد.

حمید زارعی افزود: با پایان مهلت ارسال اثر در مجموع بیش از 240 اثر به دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودکان و نوجوانان شهرستان دشتی ارسال شد که به تفکیک 42 اثر در بخش باشگاه‏ها، 184 اثر در بخش نامه به نویسنده و 117 اثر هم در بخش فیلم دریافت شد.

وی ادامه داد: بنا به انتخاب هیات داوران این دوره، در بخش باشگاه‌های برتر کتابخوانی، باشگاه‎ «یار مهربان» به تسهیل‌گری اسما خواجه‎زاده از خورموج به‌عنوان باشگاه برگزیده و باشگاه «کنار» به تسهیل‎‌گری معصومه وحیدی‌راد از کاکی به‌عنوان باشگاه شایسته تقدیر معرفی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی افزود: در بخش پیش‌دبستانی و دوشنبه کتاب‌خوانی، باشگاه «نهال کوشا» به تسهیل‌گری اعظم حیدری به‎عنوان باشگاه برگزیده معرفی شد و در بخش نامه به نویسنده نیز آریا فقیه‌احمدانی از باشگاه کتاب‌خوانی «یار مهربان»، امیرعباس دشتی از باشگاه کتاب‌خوانی «یار مهربان» و سامیا انگیز از باشگاه کتاب‌خوانی «کنار» به ترتیب مقام‎های اول تا سوم را کسب کردند.

زارعی بیان کرد: در بخش فیلم‌های برتر هم آریا فقیه‌احمدانی از باشگاه کتاب‌خوانی «یار مهربان» و مبینا راستیان عناوین برتر را از آن خود کردند. در بخش کتاب‎ها و نویسندگان برتر نیز کتاب‌های «یک کوسه و پنج ماهی» نوشته علی سیدآبادی (نشر شهر قلم) و «ریگو و رزا» نوشته لورنس پائولی و ترجمه الهام مقدس معرفی شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در پایان یادآور شد: در بخش فیلم‌های برتر پیش‌دبستانی به ترتیب ابوالفضل حیاتی، ماندانا یزدان‌پناه و زهرا صابری‌نیا و سیده‌فاطمه میرنظامی به ترتیب مقام‎های اول تا سوم را از آن خود کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها