سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
افزایش فروش کتاب صوتی‌های «نوار» در شیوع کرونا

حمیدرضا شربتیان از تاثیر مثبت خانه‌نشینی مردم در پی شیوع ویروس کرونا بر فروش کتاب‌های صوتی اپلیکیشن نوار خبر داد.

حمیدرضا شربتیان؛ مدیرعامل شرکت و اپلیکیشن کتاب‌صوتی نوار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از افزایش فروش کتاب‌های مجموعه نوار درپی شیوع ویروس کرونا در ایران خبر داد و گفت: در این ایام مردم بیشتر در منزل هستند و خانه‌نشینی مردم روی فروش ما تاثیر مثبت داشته است.

شربتیان در ادامه گفت: البته ما هم در مجموعه نوار، به‌تناسب وضعیت، کمپین‌های مختلفی با تخفیف و پیشنهادهای ویژه برگزار کردیم؛ همچنین معرفی کتاب‌هایی را که در این دوره استرس را کم می‌کند و آرامش را افزایش می‌دهد در دستور کار قرار دادیم و مجموع این اقدامات، استقبال را بیشتر کرده است.

مدیرعامل شرکت کتاب‌صوتی نوار در توضیح کمپین‌های این مجموعه در پی شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: در این روزها که ویروس کرونا مردم را خانه‌نشین کرده، ما در مجموعه نوار، به‌طور مرتب و روزانه کمپین داریم؛ کتاب‌هایی را معرفی و همراه با تخفیف‌هایی از ۱۰ درصد تا ۵۰ درصد عرضه می‌کنیم. این طرح تا پایان فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

شربتیان کتاب‌های رمان و روانشناسی را پر‌درخواست‌ترین کتاب‌های مجموعه نوار طی روزهای گذشته خواند و افزود: در مجموعه کتاب‌صوتی نوار، کتاب‌های تمام ژانرها و دسته‌بندی‌های مختلف عرضه شده است؛ اما طی این ایام، بخش رمان و کتاب‌های روان‌شناسی بیشترین درخواست را داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها