سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
چاپ دو زبانه «ژن کوچولو» معرف توانایی‌های علمی پژوهشگران ایرانی در جهان

افشین شحنه‌تبار با اعلام خبر چاپ و انتشار دو زبانه کتاب «ژن کوچولو» بر اهمیت خلق مفاهیم جدید برای آشنایی کودکان با ساختار بنیادی بدن و علم ژنتیک تاکید کرد.

افشین شحنه‌تبار، مدیر انتشارات شمع و مه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره چاپ و انتشار کتاب «ژن کوچولو» بیان کرد: اولین اثر از مجموعه کتاب‌های آموزشی ساختار بنیادی بدن برای کودکان به تالیف ریتا صیامی و ترجمه انگلیسی ساجده اثنی‌عشری به دو زبان فارسی و انگلیسی با تصویرگری احسان شریفی توسط انتشارات شمع و مه به چاپ رسیده‌ است.

وی افزود: موضوعیت اصلی این کتاب، آشنایی کودکان با علم پیچیده ژنتیک است.

مدیر انتشارات شمع و مه با اشاره به علت چاپ دو زبانه‌ این کتاب بیان کرد: برای انتشار جهانی کتاب «ژن کوچولو» کتاب را به دو زبان به چاپ رساندیم تا بتوانیم بازتاب عمیق‌تری از این کتاب در مجامع علمی دنیا کسب کنیم.

شحنه‌تبار ادامه داد: معرفی توانایی‌های علمی و ادبی مولفان و پژوهشگران ایرانی در جهان نیز از دیگر علل ما برای چاپ دو زبانه این کتاب بود.

مدیر انتشارات شمع و مه با بیان اینکه انتشارات شمع و مه، انتشارات ایرانی و انگلیسی است، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، در تلاش هستیم تا در مرحله توزیع کتاب در کشور انگلستان، بتوانیم بازخوردهای مخاطبان این آثار در بیرون از مرزهای کشور را ثبت کنیم.

وی عنوان کرد: به امید روزی که بتوانیم با ساده‌سازی، مفاهیم جدید برای آشنایی کودکان با ساختار بنیادی بدن و علم ژنتیک آن در قرن بیست و یکم خلق کنیم.

قابل ذکر است، کتاب «ژن کوچولو» پنج‌شنبه(26 دی‌ماه) در مرکز بهداشت شهرستان قائمشهر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مازندران رونمایی شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها