سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
خانه کتاب پیگیر جایزه شایستگان تقدیر جایزه کتاب سال باشد

علی حسینی با اشاره به تاخیر در اهدای جوایز شایستگان تقدیر جایزه کتاب‌ سال گفت: از خانه کتاب به‌عنوان مجری برگزاری این رویداد می‌خواهیم که پیگیر تامین بودجه و پرداخت جایزه ما از نهادهای مربوطه باشد.

 علی حسینی، از شایستگان تقدیر بخش تاریخ و جغرافیای سی‌وششمین دوره جایزه کتاب سال، در آستانه برگزاری سی‌وهفتمین دوره این جایزه، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از به تعویق افتادن پاداش خود، پس از گذشت یک سال از این رویداد خبر داد.

حسینی که به همراه احمد پوراحمد برای ترجمه کتاب «روش تحقیق برای اوقات فراغت و گردشگری؛ راهنمای عملی» تألیف آنتونی جیمز ویل، در سی‌وششمین دوره جایزه کتاب سال در بخش تاریخ و جغرافیا عنوان شایسته تقدیر را دریافت کرده بود، در ادامه گفت: ما پیگیر پاداش خود از خانه کتاب بودیم و مسئولان خانه کتاب امسال وعده پرداخت به ما داده‌اند که امیدواریم با تامین بودجه، محقق شود.

وی اضافه کرد: از آنجایی که ما مرجع تصمیم‌گیری نیستیم و از فرایند اجرایی مسائل کتاب سال بی‌اطلاعیم، نمیتوانیم در باره این فرایند اظهار نظر کنیم؛ اما به‌هرروی طبق قول خانه کتاب امیدواریم که مبلغ جایزه امسال پرداخت شود.

این مترجم، پیگیری و مطالبه پاداش شایستگان تقدیر جایزه کتاب سال را از مسئولیت‌های خانه کتاب دانست و گفت: از خانه کتاب به‌عنوان مجری برگزاری این رویداد می‌خواهیم که پیگیر تامین بودجه و پرداخت جایزه ما از نهادهای مربوطه باشد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها