شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
نویسنده خویی آثارش را به کتابخانه عمومی شهرش اهدا کرد

رییس کتابخانه عمومی ۱۵خرداد شهرستان خوی، اعلام کرد: خسرو شنایی از نویسندگان و روزنامه‌نگاران اهل شهرستان خوی ۳۰ جلد کتاب خود را به این کتابخانه عمومی اهدا کرد.

علی علیزاده، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)‌ ‌در آذربایجان‌غربی، ضمن اعلام این خبر گفت: «دایره‌المعارف شهر من خوی»، «رعنا» و «آتش در شهر» از جمله تالیفات «شنایی» است که به  این کتابخانه اهدا شد.

وی با بیان اینکه مخزن این کتابخانه بیش از ۳۵ هزار نسخه و ۲۷ هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف ادبی، تاریخی، فرهنگی، سیاسی و کودکان دارد، گفت: کتاب «دایره‌المعارف شهر من خوی» مجموعه‌ای پژوهشی است که در خصوص دوره‌های مختلف تاریخ این شهرستان و در مورد اقتصاد، فرهنگ، مورخان و بزرگان و مشاهیر به تالیف این نویسنده درآمده است.

رییس کتابخانه عمومی ۱۵خرداد شهرستان خوی در ادامه سخنان خود بیان کرد: ۲ کتاب دیگر این نویسنده، «رعنا» و «آتش در شهر» هم که جزو کتاب‌های اهدایی به این کتابخانه است، دارای موضوعات تاریخی و اجتماعی خوی هستند و در قالب رمان به رشته تحریر درآمده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه علاوه بر امانت‌دهی کتاب به علاقه‌مندان، در این نهاد کتابداران با اجرای برنامه‌های مختلفی سعی در جذب کتب اهدایی برای این مرکز فرهنگی دارند، اظهار کرد: شهرستان خوی ۹ کتابخانه عمومی دارد و کتابخانه عمومی ۱۵ خرداد این شهرستان از بزرگترین و قدیمی‌ترین کتابخانه‌های شهرستان به شمار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها