شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
دومین نشست چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان ۲۶ آذر برگزار می‌شود

دومین نشست «بحران و برون‌رفت؛ چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان» سه‌شنبه ۲۶ آذر به همت انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

علی کاشفی، دبیر علمی این همایش در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری این نشست تخصصی گفت: همزمان با بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی نخستین نشست تخصصی با حضور ۱۰ کارشناس و فعال حوزه کتاب کودک برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی اعضای انجمن همراه بود.
 
وی ادامه داد: انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان در این زمینه دومین نشست را در روز سه‌شنبه ۲۶ آذر برگزار خواهد کرد و دو پنل تخصصی برای این نشست پیش‌بینی شده‌است.
 
کاشفی با اشاره به میهمانان و سخنرانان این نشست توضیح داد: قرار است ابراهیم حیدری، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نقش جام باشگاه‌های کتابخوانی در اقتصاد نشر کتاب‌های کودک و نوجوان سخنرانی داشته باشد.
 
وی تاکید کرد: همچنین در پنل تخصصی اول که به موضوع فروش کتاب کودک اختصاص دارد، حسن صفارزاده مدیر انتشارات خانه ادبیات و هادی حسین‌زادگان مدیر پخش انتشارات ققنوس صحبت کنند.
 
کاشفی با اشاره به برنامه‌های پنل دوم این نشست نیز گفت: این پنل با عنوان محتوا در اقتصاد نشر کتاب‌های کودک میزبان معصومه انصاریان نویسنده حوزه کودک و نوجوان و نوید سیدعلی‌اکبر نویسنده و کارشناس نشر خواهد بود.
 
دومین نشست «بحران و برون‌رفت؛ چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان» سه‌شنبه ۲۶ آذر از ساعت ۹ تا ۱۲ در ساختمان انجمن برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها