سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
آخرین فرصت ارسال کتاب‌های علمی برای عرضه در نمایشگاه دوحه 2020

ناشران دانشگاهی تا پایان هفته فرصت دارند کتاب‌های علمی تالیفی خود با اولویت زبان انگلیسی و عربی را برای حضور در نمایشگاه کتاب دوحه 2020 به انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی ارسال کنند.

مریم رونق، مسئول کارگروه بین‌الملل انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: محوریت امسال سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه، کتاب‌های علمی و دانشگاهی است و به همین دلیل انجمن مسئولیت جمع‌آوری این کتاب‌ها از ناشران بخش خصوصی دانشگاهی را بر عهده دارد.
 
وی ادامه داد: در این زمینه ناشران دانشگاهی باید کتاب‌های خود در موضوعات دانشگاهی و علمی را با اولویت اینکه کتاب‌ها به زبان انگلیسی یا عربی باشند؛ یا اگر به زبان فارسی هستند، دارای معرفی به زبان انگلیسی باشند، برای ما ارسال کنند.
 
رونق با بیان اینکه ناشران دانشگاهی فقط تا پایان هفته فرصت دارند یک نسخه از کتاب را با فرم مربوطه به دفتر انجمن ارسال کنند، گفت: در این زمینه کتاب‌ها باید دارای ویژگی‌هایی مثل برخورداری از کیفیت محتوا، قابلیت عرضه اثر در بازارهای جهانی و عدم سرقت ادبی و رعایت قانون کپی‌رایت را داشته باشند.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای ناشران دانشگاهی است تا تازه‌ترین آثار علمی خود را برای عرضه در مجامع جهانی عرضه کنند و نشر بین‌الملل با این کتاب‌ها آشنا شوند.
 
سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه 20 تا 30 دی ماه امسال (8 تا 18 ژانویه 2020 ) در شهر دوحه قطر برگزار خواهد شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها