سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
گردهمایی کتابفروشان نیمه آذر ماه برگزار می‌شود

گردهمایی کتابفروشان تهران با هدف طرح مسائل و مشکلات کتابفروشی‌ها و بررسی راهکارهای رفع آن نیمه آذر برگزار می‌شود.

محمد یراقچی، مدیر کارگروه کتابفروشان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: کارگروه کتابفروشان در تلاش است به منظور بررسی مشکلات و دغدغه‌های همکاران خود در این صنف، گردهمایی و نشست همفکری با حضور کتابفروشان برگزار کند.
 
وی ادامه داد: این نشست حول محور مسائل و مشکلات کتابفروشان تهران خواهد بود و بیشتر به منظور شناسایی دغدغه‌های همکاران است.
 
یراقچی با بیان اینکه نیمه آذر ماه، زمان برگزاری این نشست خواهد بود، گفت: از سوی دیگر افراد توانمند و باتجربه زیادی در صنف کتابفروشان مشغول فعالیت هستند که درصدد هستیم از ظرفیت و پتانسیل آن‌ها در کارهای اتحادیه بهره‌مند شویم.
 
وی تاکید کرد: استفاده از تجارب پیشکسوتان و آشنایی با کتابفروشان از جمله مزیت‌های برگزاری این نشست است که از این پس به صورت مستمر و دوره‌ای برگزار خواهد شد.
 
یراقچی همچنین از رایزنی کارگروه کتابفروشان با سایر کارگروه‌های اتحادیه خبر داد و گفت: با کارگروه ناشران و موزعان به عنوان حلقه‌های اصلی و مهم کتاب در کشور نیز تعاملاتی داشتیم تا بتوانیم از نظرات و دیدگاه‌های آن‌ها نیز برای پیشبرد برنامه‌های خود استفاده کنیم.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسات با کمیسیون آموزش اتحادیه نیز عنوان کرد: آموزش کتابفروش حرفه‌ای و راهکارهای تقویت مهارت کتابفروشان نیز از دیگر موضوعاتی است که به‌‌زودی نشست‌ و کارگاه‌های آموزشی درباره آن‌ها برگزار می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها