پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
پیشنهاد برگزاری جلسات نقد کتاب در فضای باز/ تابلوی کتابفروشی آموت رونمایی شد

در حاشیه برگزاری ششمین پویش مردمی کتابگردی با حضور اهالی حوزه کتاب و نشر از اولین تابلوی نشان کتابفروشی در نشر آموت رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سومین مقصد کتابگردها، کتابفروشی آموت با مدیریت یوسف علیخانی بود. در این بازدید از اولین تابلوی نشان کتابفروشی نشر آموت رونمایی شد.
 
مدیر کتابفروشی نشر آموت در این بازدید گفت: ای کاش روز کتابگردی به جای یک روز 365 روز سال باشد تا بتوانیم هر روز با مردم و کتابفروشان صحبت کنیم.
 
وی با بیان اینکه برگزاری جلسات نقد و بررسی نقش مهمی در ترویج کتاب میان مردم دارد، افزود: ما در این کتابفروشی یک محیط باز داریم که محیط مناسبی برای اهالی کتاب، برگزاری جلسات نقد و بررسی و رونمایی کتاب‌ها با حضور اهالی فرهنگ و مشارکت مردم است.

علیخانی با اشاره به برگزاری جلسات نقد و بررسی در محیط باز نشر آموت اظهار کرد: از نظر من جلسات اهالی فرهنگ به جای اینکه در محیط بسته یک کتابفروشی باشد، باید در یک محیط باز و عمومی برگزار شود تا مردم را  به کتاب و کتابخوانی تشویق کند.

همچنین احمد مسجدجامعی در تأیید نظر یوسف علیخانی مبنی بر ایجاد محیطی عمومی برای حضور اهالی کتاب در کتابفروشی‌ها تصریح کرد: در روز کتابگردی اولین جلسه نقد و بررسی با حضور رضا جولایی نویسنده در محیط سرباز نشر آموت برگزار خواهد شد و امیدواریم از امروز به بعد شاهد ترغیب و تشویق بیشتر مردم به خواندن کتاب باشیم.

علیخانی در این بازدید از تلاش‌های شهردار منطقه دو تهران تشکر کرد و گفت: بعد از یک سال و نیم دوندگی، موفق به کسب مجوز کتاب‌فروشی آموت شدم و شهردار منطقه برای راه‌اندازی این کتاب‌فروشی، از هیچ حمایتی دریغ نکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط