چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
مسئولان شهری در روز کتابگردی دغدغه‌های کتابفروشان را می‌شنوند

جمعی از مسئولان شهری ظهر فردا (پنجشنبه 30 آبان) همزمان با روز کتابگردی در اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران حضور خواهند داشت.

هومان حسن‌پور، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: فردا همزمان با آخرین روز هفته کتاب (پنجشنبه 30 آبان) جمعی از مسئولان و مدیران شهری در ادامه برنامه کتابگردی خود به اتحادیه ناشران و  کتابفروشان تهران خواهند آمد.
 
وی ادامه داد: در این دیدار تلاش داریم بخشی از مشکلات و دغدغه‌های خود را در موضوعات مختلف حوزه نشر در حوزه شهری را با مدیران و مسئولان این حوزه در میان بگذاریم.
 
حسن‌پور با بیان اینکه طرح مشکلاتی مثل دستفروشان کتاب از جمله موضوعاتی است که در این دیدار به آن خواهیم پرداخت، گفت: ناشران و کتابفروشان دغدغه‌‌های دیگری در حرفه و شغل خود دارند که امکان کاربری مسکونی برای کتاب‌فروشان یکی از آن‌ها است که امیدواریم بتوانیم در دیدار فردا به آن‌ها بپردازیم.
 
وی یادآور شد: تمرکز دیدارها و گفت‌وگوهای فردا بر مشکلات کتابفروشان و کمبود ویترین عرضه کتاب است و تمام تلاش ما حل مشکلات کتابفروشان در حوزه‌های مختلف است.
 
حسن‌پور درباره دیگر مباحثی که در این دیدار به آن اشاره خواهد شد، گفت: لزوم جابجایی ایستگاه‌های اتوبوس میدان انقلاب با توجه به مسدود کردن خیابان و آلودگی هوا و ایجاد مزاحمت برای کتابفروشان نیز از دیگر خواسته‌های ما است که در این دیدار به آن خواهیم پرداخت.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها