شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
برگزاری پنج نشست تخصصی حوزه نشر در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

پنج نشست تخصصی با موضوع نشر و کتاب همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌‌شود.

مصطفی اسدزاده، مدیر روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: نخستین نشست صبح امروز (شنبه 25 آبان) با عنوان «همایش حقوق نشر» با حضور جمعی از دست‌اندرکاران و فعالان حوزه نشر در پژوهشگاه برگزار شد.
 
وی افزود: دومین نشست نیز فردا (یکشنبه 26 آبان) با عنوان «کتابخانه عمومی و سرمایه اجتماعی» از ساعت 13:30 تا 15:30 با حضور آرمین امیر و زهرا معظمی برگزار خواهد شد.
 
اسدزاده با اشاره به نشست سوم این پژوهشگاه توضیح داد: نشست «مدیریت بنگاه‌های نشر» نیز دوشنبه 27 آبان از ساعت 10 تا 12 با حضور جمعی از فعالان حوزه نشر شامل نخستین تقوی، نیایش سرامی، مرتضی زینعلی، محمدحسین بنکدار و هامون شریفی برپا خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: این پژوهشگاه برای چهارمین نشست خود با عنوان «ناشران ایران و نشر الکترونیک» نیز سه‌شنبه 28 آبان ساعت 16:30 میزبان مهدی علیپورحافظی، علی محمدپور، عادل طالبی و  داریوش مطلبی خواهد بود.
 
اسدزاده با اشاره به پنجمین نشست این پژوهشگاه، گفت: «مردم چه می‌خوانند» عنوان آخرین نشست هفته کتاب است که چهارشنبه 28 آبان از ساعت 10 تا 12 با حضور معیدفر و محمد سلگی برگزار می‌شود.
 
بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 23 تا 30 آبان با شعار «حال خوش خواندن» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها