شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
انجمن صنفی ویراستاران در دو مرکز کودکان کار جشن کتاب برگزار می‌کند

جشن کتاب در مرکز خانه کودک ناصرخسرو و مرکز کودکان آفتاب همزمان با بیست‌و‌هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران توسط انجمن صنفی کارگری ویراستاران برگزار می‌شود.

مهناز مقدسی، دبیر انجمن صنفی کارگری ویراستاران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های این انجمن در هفته کتاب عنوان کرد: قرار است همزمان با بیست‌و‌هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، یک جشن کتاب در مرکز خانه کودک ناصرخسرو برای نوجوانان ۱۳ تا ۱۵ سال برگزار کنیم. این جشن چهارشنبه ۲۹ آبان از ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ خواهد بود.
 
وی افزود: جشن کتاب دیگری نیز یکشنبه ۲۶ آبان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مرکز کودکان آفتاب در محله خانی‌آباد تهران برای دانش‌آموزان ده تا سیزده سال خواهیم داشت.
 
مقدسی با اشاره به محتوای این جشن‌ها توضیح داد: در این جشن‌ها چندین محور را دنبال می‌کنیم؛ در ابتدا برنامه آشنایی این گروه با مراحل تولید کتاب و نشر و ویرایش را توضیح خواهیم داد، سپس اجرای شاهنامه‌خوانی خواهیم داشت. برگزاری کارگاه کوچک ویرایش و اهدای کتاب به دانش‌آموزان نیز از دیگر اقداماتی است که در این مجموعه برنامه‌ها دنبال می‌کنیم.
 
وی تاکید کرد: نشست «در مکتب تجربه: گفت‌وگو با چند ناشر درباره ویرایش و ویراستاران» دوشنبه 27 آبان‌ماه از ساعت 16 تا 18 در سرای اهل قلم نیز از دیگر برنامه‌های انجمن است.

 مقدسی با بیان اینکه سومین برنامه با همکاری انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان خواهد بود، ادامه داد: «بایدها و نبایدهای ویرایش در کتاب کودک» عنوان نشستی است که همزمان با نشست چالش‌های نشر کودک و نوجوان در روز سه‌شنبه ۲۸ آبان از ساعت ۹ تا ۱۲ اجرا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها