دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
«راه‌های ورود به بازار‌های جهانی نشر» بررسی می‌شود

مدیرکل مجامع و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری کارگاه یک روزه «راه‌های ورود به بازار‌های جهانی نشر» به مناسبت هفته کتاب در 28 آبان‌ماه خبر داد.

علی فریدونی؛ مدیرکل مجامع و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره برنامه دبیر‌خانه گرنت به مناسبت بیست‌و‌هفتمین دوره هفته کتاب بیان کرد: برگزاری کارگاه‌ تخصصی «راه‌های ورود به بازار‌های جهانی نشر» 28 آبان‌ماه در موسسه خانه کتاب برگزار می شود.
 
وی افزود: در قالب این کارگاه مباحث آشنایی با طرح گرنت،  تعریف در بازار‌های جهانی نشر، الزامات ورود به بازار‌های جهانی نشر، اسناد حقوقی رایج در بازار‌های جهانی نشر و امتیازات حضور فعال در بازار‌های جهانی به بحث گذاشته می‌شود.

 فریدونی ادامه داد: بعد از پایان این کارگاه یک روزه به اهل قلم حاضر گواهی اعطا می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره  88318655 تماس بگیرند؛ ثبت‌‌‌نام رایگان است و اهالی قلم تا 25 آبان‌ماه فرصت دارند.  

رونمایی از ترجمه ارمنی کتاب «زیبا صدایم کن» نوشته فرهاد حسن‌زاده  با حضور آسوتوریان مترجم کتاب از دیگر برنامه‌های این دبیر خانه در هفته کتاب است. این کتاب از سوی Edit print publishing house در ارمنستان منتشر شده است.



مدیرکل مجامع و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه آثار حمایت شده از سوی دبیر‌خانه طرح گرنت با نمایش بیش از 300 عنوان کتاب در حاشیه برگزاری کارگاه «راه‌های ورود به بازار‌های جهانی نشر» برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها