شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
دومین همایش ملی حقوق نشر 25 آبان برگزار می‌شود

دومین همایش ملی حقوق نشر شنبه 25 آبان هم‌زمان با بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی برگزار می‌شود.

سیدعباس حسینی‌نیک، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایران (ایبنا)، عنوان کرد: دومین همایش ملی حقوق نشر توسط انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی و با مشارکت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با میهمانان و سخنرانانی از معاونت حقوقی ریاست جمهوری و معاونت حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: قرار است در این همایش استادان دانشگاهی و محققان حوزه حقوق نشر سخنرانی داشته باشند و موضوعات سخنرانی‌ها نیز کاملا آموزشی و کاربردی است تا پدیدآورندگان، مترجمان، ناشران و اصحاب نشر بتوانند از این همایش بهره ببرند.
 
حسینی‌نیک با بیان اینکه امسال جنبه آموزشی همایش پررنگ‌تر خواهد بود، یادآور شد: به همه سخنرانان و میهمانان اعلام شده درباره موضوع اصلی صحبت کنند که ناشران و پدیدآورندگان بهره آموزشی ببرند و صحبت‌ها فقط جنبه تشریفاتی نداشته باشد.
 
دومین همایش ملی حقوق نشر شنبه 25 آبان از ساعت 8 و 30 تا 12 و 30 در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها