جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
نمایشگاه تصویرگری کتاب «دست‌نوشته‌های آسیه» در اهواز گشایش یافت

نمایشگاه تصویرگری کتاب «دست‌نوشته‌های آسیه» از امروز دهم آبان ماه در محل گالری انجمن هنرهای تجسمی خوزستان افتتاح شد.

آسیه قاسمی، نویسنده این کتاب درباره این اثر خود به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان گفت: کتاب «دست‌نوشته‌های آسیه» توسط نشر الیما و با همکاری موسسه فرهنگی هنری پنجمین فصل قشنگ، گروه خیریه همیاران بی‌نام، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن هنرهای تجسمی خوزستان در شمارگان ۵۰۰ جلد منتشر شده است.

آسیه قاسمی نویسنده 17 ساله رامهرمزی که خود درد کشیده است، افزود: شاید بهترین خبری که شنیدم، چاپ کتابم بود که با لطف دوستان بدون اینکه اطلاع داشته باشم به چاپ رسید.

وی که یک سال مشغول نوشتن این کتاب بوده است، اضافه کرد: تمام درد و رنجی را که طی این مدت کشیدم، سعی کردم با نوشتن این کتاب کم کنم با این که در هیچ دوره نویسندگی شرکت نکردم؛ بدون داشتن راهنما با نوشتن و ممارست زیاد، قلمم را قوی کردم.

آسیه هدف از نوشتن دست‌نوشته‌هایش را کاشتن نهال امید در کودکان سرطانی دانست و گفت: ماحصل این تلاش‌ها 41 داستان کوتاه درباره کودکان کار و نیز کودکانی است که رنج طاقت فرسایی را به دوش می‌کشند.

وی نقطه مثبت این کتاب را تلاش تصویرگران خوزستانی دانست و افزود: 23 تصویرگر خوزستانی در قالب ۴۱ داستان‌ تصویرگری کتاب «دست‌نوشته های آسیه» را انجام دادند که به همین مناسبت انجمن هنرهای تجسمی خوزستان تلاش کرد، آثار این تصویرگران را در نمایشگاهی به معرض نمایش بگذارد.

این نویسنده جوان ضمن قدردانی از مسئولانی که این کتاب را حمایت کردند، افزود: با دلسوزی و حمایت مدیران استان ماه گذشته با حضور شاعر برجسته کشوری، مصطفی رحماندوست، مراسم باشکوه رونمایی کتاب در کتابخانه مرکزی اهواز اجرا شد.   

 وی در پایان این کتاب را مقدمه‌ای برای نوشتن کتاب‌های دیگر خود بیان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها