چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
برپایی نمایشگاه کتاب سنن‌النبی (ص) در فرهنگسرای کار و تعاون

نمایشگاه کتاب سنن‌النبی (ص) با نمایش حدود 50 عنوان کتاب درباره زندگی حضرت محمد (ص) در کتابخانه علامه طباطبایی فرهنگسرای کار و تعاون برپا شده است.

اسماعیل‌ جعفر‌پور، رئیس فرهنگسرای کار و تعاون در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: هم‌زمان با ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، نمایشگاه کتاب «سنن‌النبی (ص)» در معرض دید علاقه‌مند به کتابخوانی قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: در این نمایشگاه حدود 50 عنوان کتاب با موضوع زندگی و سیره حضرت رسول اکرم (ص) از کتاب‌های موجود در کتابخانه برای ارائه در این نمایشگاه جمع‌آوری شده است.
 
جعفرپور با اشاره به عناوین برخی از این کتاب‌ها، گفت: آثاری چون «در محضر پیامبر (ص)»، «سیره نبوی (ص)» و «زیباترین سرمشق» از عناوین شاخص کتاب‌های این نمایشاه به شمار می‌آیند که در کنار آثار ارزشمند نویسندگان بزرگ اسلام قرار داده شده است.
 
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تلاش شده آثاری انتخاب شود که به ترویج و معرفی روش و سیره زندگی پیامبر اسلام (ص) بپردازد، افزود: بیش از 14 هزار جلد کتاب در مخزن کتابخانه علامه قرار دارد و تلاش شده آثار مرتبط با ایام رحلت حضرت محمد (ص) گلچین شده و به صورت مجزا در اختیار عموم مردم قرار گیرد.
 
جعفرپور یادآور شد: در این زمینه اعضا می‌توانند با انتخاب آثار، کتاب‌ها را به امانت بگیرند؛ همچنین شهروندانی که در کتابخانه عضویت ندارند نیز با مراجعه به کتابخانه علامه طباطبایی پس از عضویت می‌توانند این کتاب‌ها را در اختیار داشته باشند.
 
نمایشگاه کتاب سنن‌النبی (ص) از روز یکشنبه 28 مهر فعالیت خود را آغاز کرده و تا 9 آبان هر روز از ساعت 9 تا 16 در کتابخانه علامه طباطبایی برپا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها