سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
تعیین قیمت کیلویی ۱۶۰۰ تومان برای ضایعات کاغذ

قیمت هر کیلو آخال یا ضایعات کاغذ مورد استفاده برای کاغذ و مقوای چاپ و بسته‌بندی در نشست امروز سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا ۱۶۰۰ تومان تعیین شد.

مهشید پورداد، دبیر سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: صبح امروز‌(سه‌‌شنبه ۱۶ مهر) جمعی از تولیدکنندگان کاغذ و مقوا در کشور به دعوت سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا در نشستی حضور داشتند و درباره تعیین قیمت آخال یا ضایعات کاغذ به‌عنوان ماده اولیه و اصلی تولید کاغذ و مقوای چاپ و بسته‌بندی صحبت کردند.

وی ادامه داد: در این نشست پس از ساعت‌ها بحث و تبادل نظر و با توجه به موقعیت بازار تولیدی، کف قیمت آخال ۱۶۰۰ تومان تعیین شد.
 
پورداد با بیان اینکه پیش از این قیمت این کالا حدود ۲۲۰۰ تومان بود، گفت: آخال به‌عنوان ماده حیاتی در صنعت تولید کاغذ با نوسانات قیمت روبه‌رو بود که در جلسه امروز تلاش کردیم، طی رایزنی با دست‌اندرکاران این حوزه قیمت آن‌را کاهش دهیم.
 
وی یادآور شد: برگزاری جلسات هم‌اندیشی با تولیدکنندگان کاغذ و مقوا و نشست‌هایی از این دست در سندیکا به دنبال رسالت اصلی آن تعریف شده است و امیدواریم بتوانیم به زودی در حوزه‌های دیگر تولید کاغذ نیز چنین جلساتی داشته باشیم.
 
آخال‌ یا ضایعات کاغذ، جزو مواد اولیه تولید کاغذ در صنایع چاپ و بسته‌بندی کشور به شمار می‌آید که به دنبال شرایط اقتصادی برخی از تولیدکنندگان برای تامین آن با مشکلات جدی روبه‌رو بودند. این مواد برای صنعت تولید کاغذ بسیار حائز اهمیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها