دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
فصل گرم اشتراک‌گذاری در مرکز تبادل کتاب

یاسر میرزایی، با اشاره به ثبت 26 هزار حساب کاربری فعال در سامانه مرکز تبادل کتاب گفت: در حال حاضر نیز 200 هزار نسخه کتاب در این مرکز وجود دارد.

یاسر میرزایی، مدیر مرکز تبادل کتاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره خدمات این مرکز به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: همزمان با سال تحصیلی جدید، بسیاری از دانشجویان و دانش‌آموزان که به منابع درسی سال گذشته نیاز ندارند، کتاب‌هایشان را به مرکز تبادل تحویل می‌دهند.

وی افزود: ثبت این کتاب‌ها به معنای اضافه شدن کاربران جدید است. فروش این کتاب‌ها برای دانشجویان و یا دانش‌آموزان اعتبار ایجاد می‌کند و مجازند با توجه به میزان اعتباری که  به دست آورده، کتاب‌های سال تحصیلی جدیدشان را از مرکز تبادل تحویل می‌گیرد.             
 میرزایی با بیان اینکه مهر‌ماه و دوره امتحانات پایان سال فصل گرم اشتراک‌گذاری کتاب در مرکز تبادل کتاب گفت: بیش از 26 هزار صاحب حساب کاربری فعال در مرکز تبادل ثبت شده است. در حال حاضر نیز 200 هزار نسخه کتاب در این مرکز وجود دارد.    
 
مدیر مرکز تبادل کتاب ادامه داد: یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه «مرکز تبادل کتاب» تخفیف‌های 30، 50 و 70 درصد است. اگر از ثبت کتاب در مرکز سه هفته بگذر، شامل تخفیف 30 درصدی می‌شود به همین ترتیب میزان تخفیف‌ به ازای گذشت یک هفته دیگر افزایش پیدا می‌کند و شامل 50 درصد تخفیف می‌شود. تخفیف 70 درصدی نیز ویژه کتاب‌هایی است که یک‌سال از زمان ثبت آن‌ها گذشته است.
 
میرزایی افزود: تخفیف‌های مرکز تبادل کتاب، برای دانشجویان قابل‌توجه است چراکه کتاب‌های مرکز تبادل حتی بدون تخفیف 25 تا 30 درصد ارزان‌تر از کتاب‌‌فروشی است؛ بنابراین مراجعه‌کنندگان اصلی ما دانشجویان است. از سوی دیگر دانشجویان می‌توانند در جریان تبادل علاوه بر کتاب درسی، رمان نیز تحویل بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها