شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
جزئیات جایزه انجمن صنفی داستان‌نویسان استان تهران

محمدهاشم اکبریانی درباره اولین دوره «جایزه انجمن صنفی داستان‌نویسان استان تهران» توضیحاتی ارائه کرد.

محمد هاشم اکبریانی نویسنده و دبیر اولین دوره «جایزه انجمن صنفی داستان‌نویسان استان تهران»، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره این جایزه بیان کرد: آثار ارسالی در دو مرحله داوری می‌شود. در مرحله اول از اعضای انجمن صنفی داستان‌نویسان یا اعضای هیات مدیره چند نفر انتخاب می‌شوند و به داوری آثار می‌پردازند؛ کارهایی که برگزیده می‌شوند به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و در این مرحله از اعضای انجمن نظرخواهی می‌کنیم که کدام تالیف را به عنوان اثر برتر انتخاب و معرفی کنیم.

او درباره جوایز اولین دوره «جایزه انجمن صنفی داستان‌نویسان استان تهران» اظهارکرد: درباره جوایز این برنامه فکر نشده و باید به دنبال حامی مالی باشیم. البته این را بگویم که خود هدیه و جایزه‌ای که به اثر برتر اهدا می‌شود مهم نیست بلکه برای انجمن انتخاب اثر برگزیده و معرفی آن به جامعه اهمیت دارد و این که مخاطبان بتوانند کتاب‌ها را ببینند و بخوانند.

محمدهاشم اکبریانی در پایان گفت: امسال اولین دوره این جایزه برگزار می‌شود و امیدوارم پوشش خبری آن به اندازه کافی باشد، همه در جریان اخبار مربوط به آن قرار بگیرند و آثارشان را بفرستند؛ همان‌طور که در فراخوان آمده است این جایزه محدود به استان تهران نیست و از همه جای ایران می‌توانند آثار خود را ارسال کنند. امیدواریم بتوانیم داستان‌نویسی را که داستان خوبی دارد ولی به جامعه معرفی نشده شناسایی کرده و معرفی کنیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها