شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
بسته مجازی «کتابخوانان کوچک» برگزار می‌شود

زهرا اشرفی مدیر فرهنگی هنری منطقه 5 از برگزاری بسته مجازی کتاب کودک با عنوان «کتابخوانان کوچک» از ویژه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در روزهای شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای فردوس، زهرا اشرفی مدیر فرهنگی هنری منطقه 5 ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و دعوت جدی از مردم جهت حضور در منزل با شعار محوری «خانه همیشه امن است»، از برگزاری بسته مجازی کتاب کودک تحت عنوان «کتابخوانان کوچک» خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید بر حضور شهروندان در خانه‌های خود، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای خانواده به ویژه کودکان و نوجوانان در این روزها و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع در بستر فضای مجازی نموده است.
 
وی در ادامه افزود: یکی از این برنامه‌ها در قالب بسته مجازی کتاب کودک تحت عنوان «کتابخوانان کوچک» است که به همت فرهنگ‌سرای فردوس در 4 محور در حوزه کتاب و کتابخوانی از تاریخ دوم تا 31 فروردین‌ماه با شعار «می‌آید از پس چه خبرها؟ سلامتی...» از سروده‌های حامد عسگری و نیز «#سالمو_مبارک» برگزار خواهد شد.
 
اشرفی در تشریح  4 محور اجرایی این برنامه، جزییات هر یک از آن‌ها را به شرح ذیل اعلام کرد:
1-«کتاب خوانان کوچک»: دعوت از مخاطبان کودک برای خوانش کتاب‌های مورد علاقه و ارسال جهت انتشار در فضای مجازی اینستاگرام؛
 
2-«با من بخوان»: انتشار فیلم خوانش نویسندگان مطرح ادبیات کودک از بخش‌هایی از کتاب‌های خود و تشویق کودکان به
مطالعه در فضای تعطیلات خانه‌نشینی کرونایی؛
 
-3«کتاب گراف»: معرفی 14 کتاب مفید و جریان‌ساز برای مطالعه نوروزی در قالب اینفوگرافی متحرک به انتخاب
نویسندگان، کارشناسان چهره حوزه کتاب کودک و....
 
-4«من و کتاب»: ارسال عکس کودکان در کنار کتابی که خوانده‌اند جهت انتشار در صفحه اینستاگرام پویش؛
 
مدیر فرهنگی هنری منطقه 5 در پایان از کلیه علاقه‌مندان به بهره‌مندی از این برنامه‌ها و نیز شرکت در پویش‌های اعلام شده درخواست کرد تا به صفحه اینستاگرام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی@farhangsara  و نیز صفحه فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی @ferdos.farhangsaraa  و برای کسب اطلاعات بیشتر به ساب پورتال سازمان فرهنگی هنری به آدرس www.fhnews.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها