شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
نمایشگاه فرانکفورت فرصت مناسبی برای دعوت ناشران خارجی به نمایشگاه کتاب تهران است

احد رضایی گفت: منتظریم مقررات بخش ناشران خارجی نمایشگاه کتاب تهران نهایی شود تا جزوه‌ای از آن تهیه و در نمایشگاه کتاب فرانکفورت ارائه کنیم.

احد رضایی، مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران بین‌الملل ایرانیان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره اولویت‌های هیات مدیره جدید این انجمن عنوان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که دنبال می‌کنیم، برنامه‌های بخش خارجی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و ایجاد زمینه برای دعوت و حضور حداکثری ناشران خارجی در این رویداد است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه قرار است اطلاعات و مقررات این بخش تغییر پیدا کند، منتظریم این تغییرات نهایی شود تا جزوه‌ای از آن تهیه و در نمایشگاه کتاب فرانکفورت ارائه کنیم.
 
رضایی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب فرانکفورت فرصت بسیار خوبی برای تعامل ناشران ایرانی و خارجی به‌شمار می‌آید، گفت: درصدد هستیم تا جزوه نهایی را به دست اعضای خود برسانیم و آن‌ها نیز با توجه به ارتباطاتی که با ناشران و موسسات انتشارات خارجی دارند، بتوانند طی مذاکره آن‌ها را به نمایشگاه کتاب تهران دعوت کنند.
 
وی با اشاره به اهداف و ماموریت‌های انجمن فرهنگی ناشران بین‌الملل یادآور شد: این انجمن با هدف ايجاد هماهنگي بين نمايندگان ناشران خارجي در سال 1383 در تهران به ثبت رسيده و اعضای آن بيش از 85 در صد از کل کتاب‌هاي خارجي مورد نياز دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات تحقيقاتي، اعضاي هيئت‌هاي علمي دانشجويان و ساير اقشار تحصيل‌کرده را تامین می‌کند.
 
به گزارش ایبنا، مجمع عمومی انجمن فرهنگی ناشران بین‌الملل در اواسط شهریور‌ماه با حضور اعضا برگزار شد و در این مجمع احد رضایی به عنوان مدیرعامل، مهدی عمران‌لو به عنوان رئیس و احمد قندی به‌عنوان عضو هیات مدیره این انجمن با رای اعضا انتخاب شدند.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها