سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
محسن رضایی مدیری خوش‌خلق و صبور بود

مطلب برزگر چهره فرهنگی و علمی دبیر فقید هشت دوره هفته کتاب را چهره‌ای شاخص ارزیابی کرد و رضایی را مدیر خوش‌‌خلق و صبور معرفی کرد.

مطلب برزگر، از همکاران محسن رضایی، دبیر فقید هشت دوره هفته کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره پیشینه دوستی با محسن رضائی و فعالیت‌های فرهنگی وی بیان کرد: من و مرحوم رضائی از اوایل دهه 60 دوست و همکار بودیم. وی در زمینه‌های مختلف فعالیت داشت و کارنامه پیشینه علمی این چهره فرهنگی با تالیف 11 عنوان کتاب کاملا مشخص است.

وی افزود: روش‌های مدیریتی، خوش خلقی، صبوری و فعالیت‌های بنیادی مرحوم رضایی از‌جمله نکات بارز اخلاقی و کاری این چهره فرهنگی بود. بسیاری از همکاران  قدیمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این ویژگی‌ها تاکید دارند.      
       
برزگر ادامه داد: محسن رضائی زمانی که در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مقام مشاور معاونت امور فرهنگی و معاونت پژوهشی این وزارتخانه حضور داشت، بسیاری از رویداد‌های فرهنگی را پایه‌گذاری کردد.

وی ادامه داد: رضایی همچنین از پایه‌‌گذاران بسیج شهرستان دامغان بود. کتاب «سفر‌نامه حج» ایشان نیز که از سوی سازمان حج و زیارت منتشر شده بود از‌جمله افتخارات این چهره فرهنگی است. وی همچنین کتاب توزیع کتاب در ایران را نیز در کارنامه دارد.

محسن رضایی، عضو شورای سیاست‌گذاری بیست‌و‌هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز؛ سه‌شنبه 26شهریورماه درگذشت.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها