چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
اجرای طرح تعویض قرآن‌های فرسوده با نو در قم

رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: طرح تعویض قرآن‌های فرسوده با قرآن‌های نو امسال برگزار می‌شود.

روح‌الله کریمی، رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره به سنت تعویض قرآن‌های فرسوده با قرآن‌های نو در سال‌های گذشته، گفت: هر ساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و برپایی نمایشگاه قرآن و عترت غرفه‌ای برای تعویض قرآن‌های فرسوده تدارک می‌دیدیم که با استقبال مردم مواجه می‌شد.
 
وی با بیان اینکه در قبال تحویل قرآن‌های فرسوده و دریافت قرآن‌های نو هیچ هزینه‌ای از مردم گرفته نمی‌شد، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و به خاطر رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی، نمایشگاه قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان برگزار نشد؛ اما تمهیداتی اندیشه شده است تا همچنان سنت تعویض قرآن‌های فرسوده با قرآن‌های نو برقرار باشد.
 
رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: امسال با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، مجتمع ناشران و اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم این طرح در دو زمان مشخص برگزار می‌شود.
 
کریمی یادآور شد: علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح می‌توانند برای تعویض قرآن‌های فرسوده از دهم ماه مبارک رمضان تا شب‌های قدر 15 لغایت 27 اردیبهشت 99 از ساعت 8 الی 20 به مجتمع ناشران قم یا هر روز از ساعت 8 الی 14 به اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در خیابان ساحلی مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها