یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
برگزاری مسابقه کتابخوانی مطلع عشق به مناسبت روز ازدواج

مسابقه کتابخوانی «مطلع عشق» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی‌(ع) و حضرت فاطمه‌(س) از ۱۲ تا ۳۱ مرداد برگزار می‌شود.

ایمان کرد، مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی مطلع عشق با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مناسبت روز ازدواج از کتاب «مطلع عشق» برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این کتاب دربردارنده مجموعه‌ای از پندها و نصایح رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوان است که پیوند زناشویی خود را با آهنگ کلام ایشان آغاز کرده‌اند، این پندها و نصیحت‌ها عموما پس و پیش از خواندن خطبه عقد ایراد شده و آمیخته‌ای از حکمت‌های نظری و عملی است که به زبانی ساده و بیان شده‌اند.
 
کرد با اشاره به مباحث این کتاب توضیح داد: این مجموعه شامل چهار کلام و هفت رهنمود است و کلام‌ها در واقع ره‌توشه نظری و رهنمودها ره‌توشه عملی، به شمار می‌روند.
 
وی یادآور شد: در بخش کلام‌ها، دانستنی‌هایی ضروری درباره ازدواج و خانواده مطرح می‌شود و در رهنمودها، مهارت‌های زندگی مشترک و توصیه‌هایی به زوج های جوان است که بر اساس فرمایشات معظم له از میان حدود 300 خطبه عقد جمع‌آوری شده است.
 
کرد با بیان اینکه فرازهای گوناگون سخنان ایشان با عناوین مناسب در این کتاب متمایز گشته است، گفت: افراد علاقه‌مند می‌توانند به سایت www.tlib.ir مراجعه کرده و پس از مطالعه این کتاب باید به ۱۰ سوال درباره موضوعات و مباحث مطروح در آن پاسخ بدهند و پاسخ‌های خود را تا ۳۱ مرداد به صورت یک عدد ده رقمی به شماره 2000183745 پیامک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها