دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
قیمت ثابت مرسولات کتابی به نفع ناشران نیست

شریعتی مدیر انبار انتشارات جامعه القرآن الکریم از ارسال 12 هزار کتاب توسط سامانه اینترنتی پست کتاب به نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات جامعه‌القرآن الکریم یکی دیگر از ناشرانی است که با سامانه اینترنتی پست کتاب همکاری می‌کند و به گفته محمدحسین شریعتی، مدیر انبار انتشارات، تا کنون 420 مرسوله از این طریق به تمام کشور پست شده که حدود 12 هزار عنوان کتاب می‌شود.

شریعتی بعد از ارائه آمار، درباره تخفیف‌هایی که برای مرسولات درنظر گرفته شده است گفت: قبل‌تر که به‌صورت مستقیم با پست کار می‌کردیم، نزدیک به 40 درصد تخفیف اختصاص پیدا می‌کرد و بعد با شروع سامانه گفتند 60 درصد تخفیف؛ اما ما پرس‌وجو کردیم و متوجه شدیم این تخفیف، بین 20 تا 25درصد است.

وی به سازوکار هزینه‌های ارسال اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ارسال بسته‌ها از وزن 6 تا 10 کیلو، همگی یک قیمت دارند که این یک اشکال است و به نفع ناشران نیست.

شریعتی توضیح داد: کسی که وزن مرسوله‌اش به 6 کیلو می‌رسد، هیچ فرقی با کسی که 10 کیلو بسته را ارسال می‌کند ندارد و این به نوعی به ضرر کسی است که بخواهد بسته‌هایی با وزن پایین ارسال کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها